Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Ισραήλ... 6 - 2013


Το τείχος των δακρύων (כותל המערבי) στην Ιερουσαλήμ
 Πέρσι, τον Ιούνιο (6-13) είχα πάει με τους συμμαθητές μου μία εκδρομή στο Ισραήλ. 
μία αρκουδίτσα ;) στην biblical zoo, της Ιερουσαλήμ

δύο παπαγάλοι, στην biblical zoo, της Ιερουσαλήμ

Ένα μοναχικό παπαγαλάκι, στην biblical zoo, της Ιερουσαλήμ
Στο Underwater Marine Park του Εϊλάτ (μια πόλη στο Ισραήλ)
    
Στο Underwater Marine Park του Εϊλάτ
(μια πόλη στο Ισραήλ)


η έρημος με το φεγγάρι που δύει, από την Μασάντα  (ένα βουνό, στην έρημο)
η έρημος, από τη Μασάντα (ένα βουνό στην έρημο)

Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

καλή αρχή.

  Είμαι η Ροζαλία... είμαι μικρή (όχι και πολύ :P). Λατρεύω να φωτογραφίζω, να επεξεργάζομαι με τις φωτογραφίες. Πιστεύω πως είναι ένας τρόπος να κρατάμε μία στιγμή, για πάντα, χωρίς να αλλοιώνεται με το χρόνο. Είτε μια καλή ή κακιά στιγμή, σταθεροποιείται στο μυαλό μας, και μας θυμίζει συναισθήματα ή ανθρώπους, που μπορεί αλλιώς να είχαμε ξεχάσει.  

  Θέλω στο μέλλον να σπουδάσω φωτογραφία και να γίνω φωτογράφος. Είναι το όνειρό μου και θα το κυνηγήσω μέχρι να το φτάσω. Στον ελεύθερο μου χρόνο ακούω μουσική και φωτογραφίζω. Πιο πολύ τοπία, αλλά και πορτρέτα. Θα χαιρόμουν πολύ αν έβρισκα κανένα βιβλίο που να ασχολείται με την φωτογραφία, αλλά δεν βρίσκω πουθενά ( στα ελληνικά, γιατί βρήκα ένα στα αγγλικά, το αγόρασα, και δεν καταλαβαίνω τίποτα :/...)  Βασικά αυτό το μίνι βιογραφικό είναι πολύ βαρετό. Τελείωσα.

  Όχι, δεν τελείωσα. Θέλω σε αυτό το blog να ανεβάζω τις καλύτερες φωτογραφίες μου ( τις καλύτερες, γιατί γενικώς είναι πολλές...)

( λίγο κάτι για εμένα, πριν τελειώσω: αγαπάω πολύ τους φίλους μου και μου αρέσει πολύ να κάνω βλακείες μαζί τους ;), και έχω δύο γλυκά γατάκια που τα αγαπάω πολύ!)


Ύδρα  ( Ιούνιος 2009)