Είμαι η Ροζαλία... είμαι μικρή (όχι και πολύ :P). Λατρεύω να φωτογραφίζω, να επεξεργάζομαι με τις φωτογραφίες. Πιστεύω πως είναι ένας τρόπος να κρατάμε μία στιγμή, για πάντα, χωρίς να αλλοιώνεται με το χρόνο. Είτε μια καλή ή κακιά στιγμή, σταθεροποιείται στο μυαλό μας, και μας θυμίζει συναισθήματα ή ανθρώπους, που μπορεί αλλιώς να είχαμε ξεχάσει.
Θέλω στο μέλλον να σπουδάσω φωτογραφία και να γίνω φωτογράφος. Είναι το όνειρό μου και θα το κυνηγήσω μέχρι να το φτάσω. Στον ελεύθερο μου χρόνο ακούω μουσική και φωτογραφίζω. Πιο πολύ τοπία, αλλά και πορτρέτα. Θα χαιρόμουν πολύ αν έβρισκα κανένα βιβλίο που να ασχολείται με την φωτογραφία, αλλά δεν βρίσκω πουθενά ( στα ελληνικά, γιατί βρήκα ένα στα αγγλικά, το αγόρασα, και δεν καταλαβαίνω τίποτα :/...) Βασικά αυτό το μίνι βιογραφικό είναι πολύ βαρετό. Τελείωσα.
Όχι, δεν τελείωσα. Θέλω σε αυτό το blog να ανεβάζω τις καλύτερες φωτογραφίες μου ( τις καλύτερες, γιατί γενικώς είναι πολλές...)
( λίγο κάτι για εμένα, πριν τελειώσω: αγαπάω πολύ τους φίλους μου και μου αρέσει πολύ να κάνω βλακείες μαζί τους ;), και έχω δύο γλυκά γατάκια που τα αγαπάω πολύ!)
 |
| Ύδρα ( Ιούνιος 2009) |