Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Ισραήλ... 6 - 2013


Το τείχος των δακρύων (כותל המערבי) στην Ιερουσαλήμ
 Πέρσι, τον Ιούνιο (6-13) είχα πάει με τους συμμαθητές μου μία εκδρομή στο Ισραήλ. 
μία αρκουδίτσα ;) στην biblical zoo, της Ιερουσαλήμ

δύο παπαγάλοι, στην biblical zoo, της Ιερουσαλήμ

Ένα μοναχικό παπαγαλάκι, στην biblical zoo, της Ιερουσαλήμ
Στο Underwater Marine Park του Εϊλάτ (μια πόλη στο Ισραήλ)
    
Στο Underwater Marine Park του Εϊλάτ
(μια πόλη στο Ισραήλ)


η έρημος με το φεγγάρι που δύει, από την Μασάντα  (ένα βουνό, στην έρημο)
η έρημος, από τη Μασάντα (ένα βουνό στην έρημο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου